☏ ☎ Cara nkat tepon ngan betul™

on 01 April 2011

Berikut adakah beberapa cara jawab tepon ngan betul.Bukan ape, slalu ayat yg same je kita gune.Try +thing new skit.hahaha9


1.Halu,ley saya bercakap dengan Siti?
☑ Cakap je la.wat pe nak minx izin ngan saya



2.Halu,sape di sane?
☑ Entah...saya di sini.



3.Halu,ley sambungkan ke no 737-880-43?
☑ Maap...no x ley disambung,cuma dicampur n ditolak jerr



4.Halu, kakak ada umah?
☑ Ooh, kakak xde umah sal abah yg belikan



5.Halu,awak bila nak bayar utang saya aritu...
☑ Maap, no yg anda dail tidak mahu menjawab.time kasih



6.Ley tolong panggilkan Intan...
☑ Panggil la sendiri.saya ngah sibuk ni



7.Halo,sa...
☑ Ooh,awak yg nak mendaftar di pusat sakit mental ni kan?



8.Halu,saya nak tumpang tanya,kat ma.....
☑ Maap,sini bukan kaunter pertanyaan.



9.Betul ke ini no 567824309?
☑ Cuba dail skali lagi.kalu saya yg menjawab betul la tue.



10.Smekum.boleh x sa...
☑ Wasalam.(letak trus ganggang tepon)

PESANAN PENAJA : 
hahaha.. kejam giler2...
lau berani buatler ! hahahahahaha9


Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Tips | Download | Free Tools | Games | | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO