KL Gangster 2011 movie download [ single LINK ]

on 06 July 2011



KL Gangster. Filem ini mengisahkan dua adik-beradik yang telah berdiri di dunia gangster yang Malek dan saudara Jai ​​beliau. Malek telah dipenjara selama lima tahun berikut pengkhianatan oleh kumpulan sendiri di mana Yu adalah langkah-anak Raja, yang merupakan seorang pemimpin kongsi gelap yang paling berpengaruh di Kuala Lumpur sebagai pesalah. Malek dalam penjara apabila dia berjanji untuk mengubah sikap dan tidak lagi mahu hidup sebagai seorang ahli kongsi gelap, tetapi selepas dia telah diganggu oleh kumpulan bebas Sunrise kerana dendam terhadap Malek mereka dan Shark yang menguasai Kuala Lumpur berasa terancam dengan pembebasan Malek. Tetapi Raja Malek membantu dan tidak disenangi oleh Shark sentiasa menyebabkan kekecohan a. Hubungan Raja dan Yu Yu sejuk dan menyalahkan Malek untuk semua yang berlaku. Kemudian konflik mula timbul apabila Yu memberitahu Jai yang kakak Malek untuk abangnya membunuh diri.

Kisah dua saudara perempuan yang terperangkap di dalam dunia samseng, seorang yang bernama Jai ​​Malek dan lain. Saudara Malek telah dipenjara selama 5 tahun disebabkan oleh pengkhianatan oleh kumpulan sendiri yang dalang oleh anak tiri Shark kepada Raja, ketua kongsi gelap daripada orang yang paling berpengaruh di KL. Bagi Malek selepas dibebaskan beliau mahu mengubah persepsi hidup dan menjauhkan diri dari kehidupan hitam sebagai ahli kongsi gelap a.

Rutin kehidupan biasa sambil ibunya di lama tetapi sebagai tawanan bekas sangat didiskriminasikan oleh masyarakat beliau agak sukar untuk hidup seperti biasa. Dia sering diganggu oleh samseng samseng lain-yang masih berdendam dengan dia sehingga Raja nampaknya Malek membantu memulakan hidup baru. Orangorangnya Raja memerintahkan untuk tidak mengganggu Malek, dan kawasan ini tidak disukai oleh anak Shark langkah beliau yang mahu menjadi "Raja" di KL ini. Berbeza tentang kehidupan adik yang masih hidup dalam kemewahan yang hanyut dibuai dunia gangster itu.

Untuk Jai kemewahan hidup adalah segala-galanya dan ini hanya boleh dicapai dengan dunia hitam kerja hari ini. Dia akan melakukan apa sahaja untuk wang dan kuasa. Jai antaraorang Shark kukuh dalam Shark Apa untuk melakukan misi. Jai adalah orang yang akan tampil ke hadapan untuk merealisasikan Yu mengarahkan mana-mana.Jerung tumbuh sayap. Tetapi dengan kemunculan Malek, Yu berasa lebih terancam. Dia berasa tercabar. Beberapa cara untuk menggugurkan Malek tetapi selalu dipecahkan oleh Raja bapa tirinya yang sering mempertahankan Malek dianggap kawan.

Tidak berpuas hati dengan Shark Raja sentiasa mencetuskan kontroversi diabaikan gelap yang melibatkan kumpulan-kumpulan lain. Ini menjadikan hubungan anak ayah semakin sejuk. Kerana Yu dendam mula tamakan dengan bapa dan Malek beliau. itu Yu, sumber Maleklah daripada segala-galanya. Oleh itu, Shark memerintahkan untuk mengeluarkan Jai saudaranya. Di sini bermula konflik antara kesetiaan dan keluarganya dan kumpulan ... Nyawa atau harga diri. Di manakah akhir peperangan mereka ... semua akan dijawab dalam "Gangster KL."

DOWNLOAD LINK :

http://www.fileserve.com/file/GcsTW6Q/KL.Gangster.2011.avi

@

http://www.wupload.com/file/w867/44058147/KL.Gangster.2011.avi

@


http://hotfile.com/dl/123212940/4cb4d58/KL.Gangster.2011.DVDRip.arabmeriah.rar.html

@

http://www.fileserve.com/file/4gMd9Ev

@

http://www.filesonic.com/file/r000216945/1378420801/KL.Gangster.2011.avi



apa tunggu lagi.. JOM DOWNLOAD.. enjoyzzz



Ranking: 5
 
© Tips | Download | Free Tools | Games | | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO